Nasze usługi

Zaburzenia Czynnościowe

Pierwsza Pomoc w Bólu

Dla Lekarzy

Leczenie problemów ze starciem zębów

Efektem starcia zębów mogą być problemy z prawidłowym żuciem pokarmów, nadwrażliwość i ból zębów, a także pogorszenie estetyki. Nieleczona przyczyna starcia zębów powoduje znaczną utratę tkanek zęba, co może prowadzić do konieczności leczenia kanałowego i w końcu do nieodwracalnego leczenia protetycznego.

Metoda stosowana w naszym gabinecie (prace z materiału kompozytowego wykonywane bezpośrednio w ustach pacjenta) pozwala oszczędzić pozostałe tkanki zęba pacjenta i dodatkowo je ochronić. Jest to tzw. dynamiczny koncept leczenia opracowany na bazie najlepszych materiałów dostępnych na świecie.

Badania dotyczące tych materiałów ogłaszane są systematycznie w specjalistycznych periodykach medycznych, w tym na łamach „Dental Materials” – najlepszego na świecie czasopisma z zakresu materiałoznawstwa stomatologicznego.

Jak wyglądają wizyty pacjenta? Podczas pierwszej konsultacji najpierw przeprowadzany jest dokładny wywiad w celu ustalenia przyczyny powstawania starcia zębów, a później wykonywane są szczegółowe badania.

Na kolejnej wizycie po indywidualnej analizie modeli diagnostycznych pacjenta oraz zdjęć przedstawiany jest precyzyjny plan leczenia oraz kosztorys, przygotowywany indywidualnie. Przy uwzględnieniu możliwości finansowych pacjenta oferowane są różne warianty.